torstai 14. elokuuta 2014

Maanantaina se alkaa - kuntoutustutkimus

Maanantaina kuntoutustutkimus alkaa 4:llä päivällä ja sit seuraavana maanantaina katsotaan lisäpäiviä ja kuunnellaan palautetta. Jännittää! En tiedä kuinka asiantuntevia tutkijat ovat ja mitä kaikkea siellä tapahtuu. Olis kiva tietää etukäteen....( kontrollifriikki).

Onneksi tutkimus järjestetään täällä omalla paikkakunnalla. Se on ison kaupungin positiivisia puolia. Ei tarvi mennä viikoksi johonkin vieraaseen ympäristöön ja yöpyä siellä...tuntuis ihan hirveeltä.

Toivon....todella toivon, että tutkimuksesta olisi mulle hyötyä jossain määrin ja saisin ohjausta siinä miten kuntouttaa itseäni tai mulle tehtäis suunnitelma.

On asioita, joita mun on varmaan vaikea sanoa siellä, kun hävettää, mutta mun pitää varmasti olla rehellinen. Se on varmaan tutkimuksen tarkoitus. Yksi asia on se, että mun on tällä hetkellä vaikea ottaa mitään pyyntöjä tai käskyjä vastaan...vaikka ne liittyisi työhön. Miten tällanen voi sitten sopeutua työelämään? Tää on ihan uusi ilmiö mulla, joka on ollu vasta muutaman vuoden. Aina aiemmin oon ollut kiltti tyttö ja "ilolla" tehnyt mitä pyydetään. No joo...haastetta on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.